t/m 22 september - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van Maarten en Marloes - WaarBenJij.nu t/m 22 september - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van Maarten en Marloes - WaarBenJij.nu

t/m 22 september

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Marloes

22 September 2014 | Australië, Palm Cove

20 september
Na wederom een fruitig ontbijt zijn we over dezelfde weg (er is er maar 1) terug gereden, Daintree rainforest uit, op naar onze eerste tussenstop; Port Douglas. Een leuke plaats met verschillende restaurantjes en winkeltjes, plus een mooi uitzicht op zee.
Eenmaal aangekomen in Palm Cove, pakken we gauw onze strandspullen (op onze mooie kamer!) om nog even van de zon te genieten. 's avonds zelf gekookt en één biertje gedronken à 6 euro per stuk. Weer vroeg naar bed, morgen gaat de wekker om 6.15 a.m.

21 september
Great barrier reef, wauw! Het is een eindje varen, maar het is het dik waard. Zo dicht op het koraal en tussen de vissen, dat zie je alleen op tv... En hier, Super!

22 september
Vandaag een rustdag, uitgeslapen, broodjes gehaald voor het ontbijt en het grootste deel van de dag op het strand doorgebracht. Tegen de avond een rondje gelopen door Palm Cove. En zo nog even een drankje doen. Prima vakantiedagje! Morgen gaan we naar Mission Beach.

• 23 September 2014 - 10:48

Lian:

hoi M&M,
    het voelt heel wonderlijk dat jullie van alles beleven terwijl wij hier gewoon liggen te slapen...
    Lees ik net in een natuurblad dat de great barrier reef hard bezig is bedreigd gebied te worden. Maar jullie hebben het gezien en beleefd. Lijkt me ook heel bijzonder...