t/m 25 okt (Den Bosch) - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Maarten en Marloes - WaarBenJij.nu t/m 25 okt (Den Bosch) - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Maarten en Marloes - WaarBenJij.nu

t/m 25 okt (Den Bosch)

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Marloes

26 Oktober 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

24 + 25 oktober
Onze laatste paar uur in Sydney... We zijn na het uitchecken nog even buiten de deur gaan ontbijten en rond 11 uur waren we echt klaar voor vertrek. De shuttelbus heeft ons naar het vliegveld gebracht, waar we de incheck rij gelukkig weer over konden slaan (hoera voor online inchecken) en alleen onze bagage hoefden te droppen.
De eerste vlucht, naar Hong Kong, vertrok een beetje later, maar dat waren we inmiddels wel gewend. Verder was het een prima vlucht. In Hong Kong hadden we deze keer een kortere overstap (plm. 2,5u) en zaten we om 00.15u (lokale tijd) in het vliegtuig te wachten tot we zouden opstijgen. Helaas was er een andere vlucht vertraagd waarvan 15 passagiers met onze vlucht mee moesten, dus we stonden wat langer aan de grond. Wederom een prima vlucht verder. Helaas weinig kunnen slapen waardoor we wel behoorlijk moe waren. Bij aankomst op Schiphol moesten we nog 20 minuten taxiën, maar hadden we gelukkig geen enorm strenge controle zoals in Australie en Nieuw Zeeland, dat bespaard weer wat tijd! En toen we onze tassen hadden, liepen we recht op Erik en Willeke af die ons op stonden te wachten. Fijn om jullie weer te zien! In de auto natuurlijk al veel gekletst en bij aankomst thuis, bleken Rob en Lian op de bank te zitten, verrassing! Ook fijn om jullie weer te zien! Het ontbijt stond klaar en dat hebben we met z'n zessen opgegeten. Leuk en lekker! Na een rondje souvernirs bekijken (lees: voornamelijk magneten) zijn de papa's en mama's vertrokken en bleven wij achter met een berg magneten, een berg foto's, een berg mooie herinneringen en een berg was!

Bedankt voor het volgen van onze blog en voor jullie reacties, leuk om te lezen als je zo ver weg zit! Dit was het laatste bericht voor deze reis!!

• 26 Oktober 2014 - 08:42

Ellen:

Welkom terug in Nederland! Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Tot snel! Xx

• 26 Oktober 2014 - 08:44

Moon:

Fijn dat jullie er weer zijn wereldreizigers! X

• 26 Oktober 2014 - 10:41

Lian:

We gaan het nog missen; al die app-jes met of zonder foto's en de reisverslagen. elke dag was het weer spannend: zou er bericht zijn??
    Maar fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en een geweldig mooie reis hebben gehad.
    Nu nog de foto"s....

• 27 Oktober 2014 - 13:04

Marloes:

En bij het doorspitten van de post zijn we nog een lieve welkom-thuis-kaart van Angela gevonden :)

• 27 Oktober 2014 - 13:04

Marloes:

Zijn tegengekomen... hebben gevonden ;)